Hollanders united! - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Frank Smits - WaarBenJij.nu Hollanders united! - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Frank Smits - WaarBenJij.nu

Hollanders united!

Blijf op de hoogte en volg Frank

26 Januari 2015 | Spanje, Sevilla

Opvallend was dat ik tot gisteren nog geen enkele Nederlander ben tegengekomen. Sowieso is het lastig contact te maken met anderen, de meeste mensen komen in groepjes naar dit hostel en dat maakt het moeilijk om er tussen te komen. Toen ik gisteren weer terugging naar het hostel, ontmoette ik twee nieuwe kamergenootjes die ook uit Nederland kwamen. Dat was eigenlijk de eerste keer dat ik weer Nederlands sprak tijdens de korte tijd dat ik hier ben.

We gingen gisteren met z'n drieeen (ik kan geen trema typen op dit Spaanse toetsenbord, maar ik zou sowieso ook niet weten waar die moet, eerlijk gezegd) uit eten in Sevilla. Dat bleek nog niet zo makkelijk te zijn! Want we hadden trek in pizza, en in heel Sevilla is er nauwelijks een pizzeria te vinden. Uiteindelijk hadden we er gelukkig toch een kunnen vinden! Na lekker gegeten te hebben gingen we weer terug naar het hostel, waar de bar nog tot twaalf uur open was.

Bij het ontbijt kwam ik nog iemand uit Nederland tegen, hij kwam uit Tilburg. Wat is de wereld toch klein!

De volgende dag (vandaag dus) moest ik naar de uni om me definitief te kunnen aanmelden. Dat ging gelukkig zonder problemen! Iedereen is heel behulpzaam. Het is voor mij nog steeds lastig om zonder problemen Spaans te spreken, maar het gaat steeds beter! Ik kreeg ook een gids mee met nuttige info. Zo weet ik nu wanneer ik vakantie heb (grandioos belangrijk ;)

Hierna heb ik bar weinig gedaan, ik heb nog wat gelezen in een parkje en ik ben nu weer in het hostel. Er zijn weinig mensen in het hostel op dit moment en ik heb honger, dus ik ga zo maar alleen een eettentje opzoeken! Of het moet zijn dat ik zo nog iemand tegenkom, anders is dat ook weer zoiets haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

Tijdens mijn studie Communicatie- en Informatiewetenschappen ga ik een semester in Sevilla een vrije minor volgen! Bij deze mijn dagboekje om jullie op de hoogte te houden.

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 1754

Voorgaande reizen:

24 Januari 2015 - 06 Juli 2015

Semester in Sevilla!

Landen bezocht: