Horrorvliegveld - Reisverslag uit Someren, Nederland van Frank Smits - WaarBenJij.nu Horrorvliegveld - Reisverslag uit Someren, Nederland van Frank Smits - WaarBenJij.nu

Horrorvliegveld

Blijf op de hoogte en volg Frank

23 Januari 2015 | Nederland, Someren

Nog een laatste update uit Nederland, want morgen begint mijn avontuur in Sevilla! Deze week was ik thuisthuis in Someren, want er moest nog van alles gebeuren. Woensdag had ik nog een afspraak met de opticien, donderdag kon ik nog een gaatje vinden voor de tandarts en vandaag ben ik naar de kapper geweest. En verder heb ik nog boodschapjes gedaan voor de grote reis. De appie had geen zonnebrandcrème, dus dat is jammer.

Deze week heb ik ook van alles opgezocht over de stad Sevilla, en over het vliegveld waarvan ik ga vertrekken. Dat laatste had ik beter niet kunnen doen! De recensies waren niet te mals. Uitspraken zoals "het ergste vliegveld van Europa", "arrogant personeel", "verschrikkelijke parkeergelegenheden" passeerden de revue. Het ergste was misschien nog wel dat er geen WiFi is. Maar dat overleef ik wel! Mijn vliegtuig vertrekt morgen om 16.50 vanuit Charleroi, ik hou jullie op de hoogte!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

Tijdens mijn studie Communicatie- en Informatiewetenschappen ga ik een semester in Sevilla een vrije minor volgen! Bij deze mijn dagboekje om jullie op de hoogte te houden.

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 1764

Voorgaande reizen:

24 Januari 2015 - 06 Juli 2015

Semester in Sevilla!

Landen bezocht: